30 en 31 december – shoppen!

De afgelopen dagen hebben we voornamelijk gevuld met veel winkelen. In Nederland ben ik niet zo dol op winkelen, maar hier kan ik er geen genoeg van krijgen. Dat komt ook doordat het er hier gewoon een stuk minder gejaagd aan toegaat. Er is altijd wel een parkeerplekje (vlak voor de winkel), geen parkeermeters en voor iedereen genoeg ruimte. En voor een zeikstraal als mij is het ook een plus dat er overal toiletten zijn, haha.

Quintijn heeft een shirt gescoord waar hij erg blij mee is:

DSCF0049 DSCF0050 Quintijn zorgt er ook altijd wel voor dat we, waar we ook zijn, even een dierenwinkel ingaan. Tja, je bent dierenliefhebber of niet.

Ik moet altijd ontzettend lachen als ik de grote collectie kleding voor honden zie.

DSCF0051 DSCF0053
DSCF0059 DSCF0063
DSCF0065 DSCF0061

Een mooi bot is ze ook wel gegund:

DSCF0068

Omdat ook veel Amerikanen in deze periode vakantie hebben, is het nog erg druk op de weg. Uit ervaring weten we dat het volgende week al een stuk rustiger zal zijn.

DSCF0088

We komen terecht bij Premium Outlet waar we altijd goed slagen bij Nike en de Disneywinkel. We zien voor Merlijn American Football schoenen bij Adidas en Ans ziet Uggs die ze eventueel later wil kopen. Helaas voor de kinderen gaat de speelgoedwinkel op dit winkelcentrum weg. Hoewel, nu konden ze alles met 70 procent korting kopen. Quintijn slaagt voor een een plastic bak waarin je kikkervisjes tot kikker kunt laten uitgroeien. Gelijk de volgende ochtend zit er al een slachtoffer in, vers gevangen bij het zwembad. Natuurlijk heeft hij het arme beestje na een paar minuten al vrij gelaten.

DSCF0083

DSCF0085

Op woensdag, oudjaarsdag, gaan we naar The Florida Mall.

DSCF0093 DSCF0095

DSCF0101

Het is voor ons alweer een paar jaar geleden dat we hier voor het laatst waren.

winkelen 2 dagen3winkelen 2 dagen4winkelen 2 dagen5winkelen 2 dagen6

Ik ben blij wanneer ik een winkel met kerstspulletjes zie. Op de één of andere manier is dat altijd wel aan mij besteed. En natuurlijk kan ik het niet laten op wat spulletjes aan te schaffen.

DSCF0125 DSCF0160 DSCF0160

We gaan ook nog even naar Toys ‘r us vlak in de buurt. Merlijn heeft daar een Nintendo gekregen, want zijn oude was kapot. En we halen nog wat kleine dingetjes.

DSCF0148 DSCF0149

‘s Avonds zijn we thuis om oud en nieuw op onze manier te vieren. We hebben nog even overlegd, maar geen van ons ziet het zitten om oudjaarsavond in een volgestampt pretpark te vieren, zelfs de kinderen niet. Ieder zijn eigen ding en wij zijn daar denk ik niet erg geschikt voor. Vorig jaar waren we wel verbaasd over het feit dat er in de straat zo goed als geen vuurwerk werd afgestoken, maar dit jaar zijn we voorbereid. We hebben zelf wel een bescheiden hoeveelheid vuurwerk gekocht. Wel vreemd hoor, om in een zo goed als stille straat je vuurwerk af te steken. Vorig jaar reed er heel langzaam een auto langs en heel even dacht ik er mensen kwamen klagen. Ook dit jaar heb ik een bijna opgelaten gevoel met het vuurwerk. Gelukkig genieten de kinderen er wel van. Mistten ze oma vorig jaar enorm, dit jaar is ze er gewoon bij. En dat is natuurlijk super!

DSCF0179 Ik wil hierbij iedereen nog een geweldig nieuwjaar wensen. Iedereen die de moeite neemt om dit log te lezen: Bedankt!

2 opmerkingen:

garfieldsue zei

Ook voor jullie een heel gelukkig 2009 en nog even genieten in The States

groetjes
Sue

Unknown zei

Wij lezen je blog met veel plezier...jullie ook het beste voor 2009 !!